Márkaépítés a munkaerőpiacon a járványválság alatt és után
Valós munkáltatói reakciók valós dolgozói igényekre – a reagálás az új proaktivitás? A Coachingcentrum vezetője, Svéda Dóra ezzel a címmel tart workshopot élenjáró vállalatok vezetőivel

KÖZZÉTÉVE: 2020. június 11.
A június 17-i Márkaépítés a munkaerőpiacon a járványválság alatt és után a Coachingcentrum által vezetett workshop 15.20-16.20-ig zajlik majd, várunk Benneteket!
MODUL L: Valós munkáltatói reakciók valós dolgozói igényekre – a reagálás az új proaktivitás?
A munkavállalók gyakran azt jelzik vissza a transzparens közösségi médiafelületeken, hogy egy-egy vállalat munkáltatói márkaüzenetei és a dolgozóknak nyújtott belső szolgáltatásai nincsenek összhangban a retorikai szinttel, vagy a szervezet még nem érett meg azokra az innovatív törekvésekre, melyek felülről érkeznek, és a „túlinnoválás” jeleit tapasztalják, ami gyakran elidegenítő és bizalomvesztéshez vezet. A workshopon szeretnénk feldolgozni, hogy akik jól csinálják, mit csinálnak másképp, hogyan lehet valós igényeket feltérképezni, azokra a vállalati kereteknek megfelelő őszinte válaszokat adni, krízishelyzetben a munkavállalók pszichológiai szükségleteit (biztonság, párbeszéd, gondoskodás) figyelembe venni. Beszélgetünk a változáskezelés dinamikájáról, a bizalmi szint mozgatásának lehetőségeiről és közösen eszköztárat építünk. A workshopon online wordcafé módszertannal dolgozunk három élenjáró vállalat képviselője osztja meg gyakorlati tapasztalatait.
Co-creatorok: Sipőcz Iván (HR Lead, Uniqa Biztosító), Kovács Enikő Zsófia (Képzés- és belső kommunikációs szakértő/ Penny-Market Kft.), Gergácz Lili (HR-igazgató, evopro group)
Előadó: Svéda Dóra (Founder, Coachingcentrum)
Regisztráció: https://brandbook.hu/markaepiteskonf2020/program
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Hasznos információk Neked a Coachingcentrumról.