Service design az ügyfélélménynövelésben, a hr-ben, a folyamatokban. Gyere ismerd meg a legjobb gyakorlatokat! - Coachingcentrum

KÖZZÉTÉVE: 2018. szeptember 14.

A tavalyi sikeres Service Design Day a fogalmi alapok tisztázásáról szólt, így idén belevetjük magunkat a service design inspiráló gyakorlati alkalmazási területeibe. A nap során a 2018-as helyzetkép, hazai és külföldi trendek felvázolása mellett iparági/szakterületi dilemmákat és az ezekre adott service design alapú válaszokat ismerhetik meg a látogatók.

A COACHINGCENTRUM is alkalmazza projektjeiben a sd módszertanokat és eszközöket, így nagyon fontosnak tartjuk, hogy beszélgessünk azokról a hibákról, melyekből újraépíthetünk egy-egy sikertelen projektet, illetve a vezetői elköteleződés fontosságáról.

A mi modulunk 16.35-kor kezdődik, de szeretettel várunk Benneteket a teljes napon.

Az alábbi kérdéseket fogjuk körbejárni a résztvevők bevonásával 16.35-től:

Hibákból tanulni – service design implementációs kísérletek tapasztalatai
Hogyan kezeljük a szervezeti ellenállást? Melyek a sikeres service design projektek szervezeti feltételei? Változásmenedzsment és a vezető szerepe.

Résztvevők:

  • Halácsy Péter (alapító, Prezi),
  • Dobó Mátyás (deputy Marketing Director, Invitech),
  • Varró Norbert (partner & GM, Resultatoŗ),
  • Kanizsai Krisztina (service designer, IT Services Hungary)

Facilitátor:

  • Svéda Dóra (alapító, Coachingcentrum)

Jelentkezés az eseményre: http://brandbook.hu/esemeny/service-design-day-2018

 



IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Hasznos információk Neked a Coachingcentrumról.