Influencer marketing vezető szakértőktől | Coachingcentrum

B2B? Influencer? Expert?  

Mi ez?

Az elmúlt pár évben drasztikusan megváltoztak médiahasználati szokásaink. Az emberek 30%-a kizárólag a közösségi média felületekről tájékozódik, legyen az személyes, közéleti, vagy szakmai információ. Soha korábban nem volt ennyire fontos a tudatos szakmai jelenlét ezeken a fórumokon. Szükség van a digitális szakmai identitásod megalapozására, felépítésére. De hogyan kezdjünk hozzá? Milyen alapokon, eszközökkel és stratégiával építsük fel a kommunikációnkat?

Miről lesz szó?

Képzésünkön bemutatjuk az influencer jelenség hátterét, elemeit, melyet tudatosan fejleszthetünk. Külön modulban foglalkozunk az önismerettel, hogy felfedezzük azokat a tartalmi elemeket, melyekre a kommunikációnkat hitelesen alapozhatjuk. Közösen megalkotjuk a személyes márka alapjaidat. Végül, de nem utolsó sorban kialakítjuk a marketing aktivitási tervedet, hogy milyen felületen, milyen tartalmakat és milyen hirdetési eszközöket használva tudod üzembe helyezni az új véleményvezér márkádat.

A Coachingcentrum, a Liftup / Közösségi Kalandozások és az SD4Good kkoperációjában nyári online kurzust indítunk.

Kiket várunk?

A képzésre olyan vállalkozókat, vállalati vezetőket várunk, akik fejlesztenék közösségi média jelenlétüket, akik kimaxolnák szakmai ismertségüket, megítélésüket. Várjuk továbbá azokat a marketingeseket, akik B2B cégnél dolgoznak és erősítenék a cég szakmai kommunikációját, vagy ügynökségben influencer marketing aktivitásokat fejlesztenek.

A csoport létszámát 12 főben maximalizáltuk, hogy biztosítsuk a hatékony véleménycserét, a tapasztalatok megosztását, az aktív részvételt minden hallgató számára.

Milyen eredményeket várhatsz a digitális identitásod fejlesztésével?

  • Hatást gyakorolsz a piaci környezetre - növekszik az ismertséged

  • Új üzleti megkeresések

  • Sajtómegkeresések

  • Könnyebb toborzást

Mit nyersz a képzéssel? 

Képzésünkben figyeltünk arra (belecsempészve némi service design szemléletet), hogy az elméleti ismeretek mellett konkrét munkaeszközöket, már másnap gyakorlatban alkalmazható technikákat sajátítsanak el hallgatóink, sőt a képzés során el is készítsék a működési terveket és az első tartalmaikat. A képzésen végzettek a kurzus végére a szakmai tudás mellett elkészítik az alábbiakat:

  • Személyes márka alapdokumentum

  • Influencer aktivitási terv

  • A stratégia és a terv alapján meghatározott médiumra specializált tartalmak első változatait

  • Üzemeltetési terv

Kik lesznek az oktatók?

Svéda Dóra  a Coachingcentrum alapítója, humán erőforrás szakértőként a vezetői kompetenciák fejlesztése az egyik szívügye a KKV-szektorban és az induló vállalkozásoknál. Hisz abban, hogy egy vállalkozás márkájának és szervezeti kultúrájának legmeghatározóbb eleme a vezető márkájának minősége. A vezetőfejlesztésben nagy hangsúlyt fektet a pontos diagnózisra, a hiteles tartalomra, a vezető motivációs készségeinek csiszolására. A Hellobiznisz szakértőjeként vezetőfejlesztés témában publikál. 34 sikeres vállalkozás fejlesztésében működött közre az előző évben, saját maga is három vállalkozást vezet.

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, több közösségi marketing témájú könyv szerzője, a kozossegikalandozasok.hu blog írója. Richárd 2000 óta foglalkozik online marketinggel, Google Adwords hirdetésekkel 2008-tól Facebook hirdetésekkel pedig 2010-től dolgozik, Facebook hirdetésekről öt éve tart tréningeket. A Liftup csapatával kis- és középvállalkozások és multinacionális cégek közösségi kampányait és hirdetéseit segíti. Tréningsorozatán és a különböző konferenciákon tartott előadásain már több ezer ember ismerkedett meg a közösségi marketing előnyeivel. A Facebook Marketing Partner program első, és mindmáig egyetlen magyarországi tagja.

Káli György több, mint tíz éve foglalkozik kommunikációval vállalati és ügynökségi oldalon, melyből hat éve digitális marketing stratégia-építés a specialitása. Jelenleg fogyasztói élmény (CX) dizájn, munkavállalói élménytervezés (EX), illetve a digitális transzformáció állnak szakmai érdeklődése fókuszában. A Service Design Day konferencia és a Márkaépítés a munkaerőpiacon konferencia főszervezője, az évente megjelenő Brandbook branding különszám főszerkesztője, illetve a service design hazai terjesztését célul kitűző, design sprint specialista ügynökség, a SD4Good alapítója.

Tematika és időpontok:

5x4 tanórás képzés, délelőttönként 9:00-12:30 között

  1. alkalom (2020. június 4.)
    Téma: Influencer marketing alapozó
    előadó: Káli György

  2. alkalom (2020. június 11.)
    Téma: Önismeret, mint a személyes márka bázisa
    előadó: Svéda Dóra

  3. alkalom (2020. június 18.)
    Téma: Személyes márka alapozó
    előadó: Káli György

  4. alkalom (2020. június 25.)

Téma: Márkaépítési eszköztár
előadó: Lévai Richárd

  1. alkalom (2020. július 2.)

Téma: Tartalomgyártás és közösségi média üzemeltetés
előadó: Lévai Richárd

Ár és jelentkezés:

A képzésre 2020. május 20-ig 89.000 Ft + ÁFA áron lehet jelentkezni, ezt követően a képzés díja 119.000 Ft + ÁFA

A Coachingcentrum, Közösségi Kalandozások és SD4Good alumni számára a képzési díjból 10% kedvezményt biztosítunk (ezt a kedvezmény kódja mezőben lehet feltüntetni).

Kezdési időpont: 2020. június 4-én 9-kor



Facebook esemény