A jelen egyik legfontosabb képessége a hatékony és win-win kommunikáció, ami tanulható! | Coachingcentrum

Következő tréningidőpont: 2019. április 2. 9.00 - 15.00

MIT NYER AZ ASSZERTÍV ÉS EGYÜTTMŰKÖDŐ KOMMUNIKÁCIÓVAL?

  • Partnere vagy ügyfele pontosan megérti, hogy mit akar mondani és elérni.
  • Bátran és nyíltan érvényesíti érdekeit mások érdekeinek tiszteletben tartásával.
  • Önbecsülése erősödik.
  • Nyugalmát megőrizve oldja meg konfliktusait.
  • Jobban fog kapcsolódni másokhoz.
  • Változatos helyzetekben képes lesz alkalmazni az együttműködő kommunikáció eszköztárát.

MILYEN FORMÁBAN VALÓSÍTJUK MEG?

9.00-15.00 Interaktív tréning, teamcoaching módszerekkel

ÁR: 28.000 Ft + ÁFA, magánszemélyeknek áfamentességet biztosítunk. Early bird ár: 25.000 Ft (határidő: 2019. március 3.)

RÖVID ÁTTEKINTÉS:

Valamennyien tudjuk, hogy az asszertív kommunikáció az elképzeléseink érvényesítését jelenti olyan módon, hogy figyelembe vesszük mások elképzeléseit is. Hogyan valósíthatjuk meg ezt olyan módon, hogy a lehető legnagyobb közös nyereséggel zárjuk érdekeink ütközésével járó vitáinkat? Nem kell kibújnunk a bőrünkből: ha a kommunikációnkon tudatosan változtatunk, máris eredményesebben lépünk fel érdekeink képviseletében.

TÉMAKÖRÖK:

Az alábbiakban kiemeltük a tréning legfontosabb tanulási pontjait:

  • Önérvényesítés – nem túl sok, nem túl kevés.
    Résztvevőink az önbecsülés- önérvényesítés kapcsolatával foglalkoznak, különbséget tesznek az asszertív és agresszív működésmód között.
  • Asszertív jogaim
    Résztvevőink letesztelhetik, milyen mértékben alkalmazzák az önérvényesítés eszközeit, mekkora teret tartanak meg magunka, és mekkorát engednek át másoknak általuk fontosnak tartott kérdésekben.
  • Új nyelvet tanulok: az önérvényesítő készségek szótára.
    Ha új nyelven szólalunk meg, új kifejezéseket tanulunk, és bővítjük szókincsünket. Nincs ez másképp az önérvényesítés nyelvének elsajátításakor sem.  A tiszta, nyílt és bátor kommunikáció eszközei. Résztvevőink megtanulják alkalmazni megszerzett tudásokat a mindennapi szituációkban.
  • Nemet mondani
    Hatásos, egyszerű módszerek arra, hogyan utasítsunk vissza feszültségmentesen olyan kéréseket, amelyek többletterheket rónak ránk, hogyan zárjunk rövidre olyan beszélgetéseket, amelyek kényelmetlenek nekünk.
  • Azt kérd, amit szeretnél
    Gyakran nehéz kérni, különösen, ha nem vagyunk magabiztosak. Résztvevőink begyakorolják, hogyan fogalmazzák meg kéréseiket. Élményt szereznek arról, a magabiztos viselkedés pozitívan hat vissza önbecsülésükre.
  • Az együttműködő kommunikáció modellje – érzelmileg feszült kapcsolatok kezelése
    Résztvevőink megtanulják az őszinte, szükségletek és érzések felismerésén és feltárásán alapuló kommunikációs módszert, az együttműködő vagy empatikus kommunikációt.
  • Nyugodtan és meggyőzően: a düh és felindultság kezelése
    Megkülönböztetjük a düh kifejezésének előrevivő és akadályozó formáit. A megtanult önérvényesítő készségeket indulatteli helyzetekben is alkalmazzuk.